Interviewet til Jyllands-Posten

21. maj 2022
1 minuts læsetid
Vi hjælper en stigende andel af vores kunder med at tiltrække og fastholde medarbejdere. Og da vi har en del opgaver indenfor dette område, er vi blevet interviewet til en artikel i Jyllands Posten,...
Del
Indholdsfortegnelse

Vi hjælper en stigende andel af vores kunder med at tiltrække og fastholde medarbejdere. Og da vi har en del opgaver indenfor dette område, er vi blevet interviewet til en artikel i Jyllands Posten, som I kan tilgå via dette link (betalingsmur) 🧐: https://jyllands-posten.dk/jperhverv/ECE14020377/rift-om-de-ansatte-som-udgangspunkt-er-det-ikke-loennen-i-sig-selv-folk-handler-efter/

Artiklen kigger bl.a. ind I hvad det er der bl.a. kan være årsagen til at folk kigger efter nyt og hvad man kan gøre for at undgå at blive ramt alt for hårdt. Samtidigt står der bl.a. også at, en videnmedarbejder som stopper kan koste dig mellem 70 og 400 % af den fratrådtes årsløn i bl.a. tabt viden og varetagelse af opgaver (så udover det menneskelige element, er der også en grund til at kigge på det økonomisk)